مرجع طراحی سایت حرفه ای مرجع طراحی سایت حرفه ای .

مرجع طراحی سایت حرفه ای

اشتباهات طراحی مجدد سایت


ایرادات پیاده سازی دوباره وب سایت (website redesign) و تغییر‌و تحول مارک (rebranding) موجب می‌گردد درجه بهینه سازی وبسایت کاهش پیدا نماید. به تدریج شاهد این هستیم که صاحبان وبسایت، ظواهر و طراحی سایت خویش را تغییر تحول می‌دهند، که همین سبب ساز میشود سکو خویش را در گوگل از دست بدهند و سعی هایی را که منجر ارتقا سکو در حوزه‌ کاری خویش اجرا داده بودند را از در بین ببرند. بایستی اظهار‌کرد که از نگاه seo، پیش از هر مبادرت جهت اعمال تغییرات در وبسایت، می بایست از پیشین، اپلیکیشن و برنامه ای را داشته باشیم تا به درجه وب سایت در گوگل و معیار بازدید وبسایت، لطمه ای وارد نشود.
می قدرت با استعمال از ابزار مقایسه ای Searchmetrics، توفیق و یا این که عدم توفیق پیاده سازی دوباره وبسایت یا این که تغییر‌و تحول مارک را دید. طراحی سایت در صورت تحت، شاهد پسرفت یک وبسایت به جهت تغییر تحول دامنه آن می باشید. مطلقا، تصویر بالا برای هیچ کس خوشایند وجود ندارد، به دلیل آن که صاحبان این وبسایت نتواسنتد جایگاه لغت ها کلیدی را مراقبت نمایند. به صورت ایده آل، می بایست بتوانید به هنگام پیاده سازی دوباره و یا این که تولید اسم تجاری تازه برای تارنما خویش، درجه تارنما را در گوگل محافظت نمائید و یا این که حتی ارتقا دهید. شکل پایین، مثالی میباشد از گسترش یک تارنما بعداز بازطراحی و تغییرات.
به تصویر پایین توجه نمائید.
در حالتی‌که قصد تولید تغییرات مهم را دارید، خوب میباشد از برخی ابزارها مانند Nazzle Media استعمال نمایید. به خواسته به کارگیری از سرویس ها این سایت بایستی در آن نام نویسی فرمائید. با پرهیز از خطاها رایج به هنگام پیاده سازی دوباره و جابجایی وبسایت به دامنه تازه، می‌توانید از کاهش درجه تارنما خویش در گوگل پرهیز کنید. این خطاها به تفصیل تحت میباشند:
عدم استعمال از بنچ مارکینگ (Benchmarking)
شما بایستی در گام اولیه، پیش از انجام تغییرات بر روی تارنما خویش، درجه فعلی وبسایت خویش را الگوبرداری (Benchmark) فرمایید. ولی توصیه میشود پیش از شروع الگوبرداری، داده ها پایین را دستیابی نمایید:
– معدل Organic Sessions در 12 ماه پیشین
– معدل تعداد یوزرها در 12 ماه پیشین
– نرخ خروج استفاده کننده (Bounce Rate) در 12 ماه قبلی
– معدل Organic Order Value در 12 ماه پیشین در شکل دسترسی
– معدل Organic Revenue در 12 ماه قبلی در شکل دسترسی
– سکو فعلی وبسایت فی مابین 3، 10 و 20 سکو اولیه با استعمال از ابزار SEMRush
– واحد سنجش بازدید از وبسایت با به کار گیری از ابزار Searchmetrics
می قدرت داده های عددی کنونی را با آماری که پس از جابجایی وب سایت به دامنه تازه به دست میاورید، مقایسه فرمائید و تلاش کلی اینترنت ‌وبسایت را بسنجید.
بعضی ترفندها
می‌توانید با به کارگیری از ابزار Screaming Frog، به تحقیق و محاسبه داده ها وبسایت بپردازید.
در‌صورتی‌که می‌خواهید به یک دامنه تازه بروید، لندینگ پیج یا این که شیت فرود خویش را درین دامنه بسازید و تمهیداتی بیاندیشید که گوگل بتواند این کاغذ را تحقیق کند.
برای همگی دامنه های متعدد در Search Console اکانت کاربری بسازید: example.com, www.example.com, https://www.example.com, https://example.com
حذف کردن بخشها(Sections) و گروه بندی ها(Categories) در سایت


برچسب: طراحی سایت،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ دی ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۳۱:۵۵ توسط:صبا موضوع: نظرات (0)